duminică, 23 august 2009

Botezul

Intr-un post trecut vorbeam despre aparitia mea pe lume! O sa trecem rapid prin primele luni de viata ca sa ajungem in prezent.
Botezul meu a avut loc pe 26 august 2006 la o bisericuta mica, veche si foarte frumoasa.
Puteam sa facem boitezul si la biserica de langa bloc "Biserica Sfintii Români"din Bucuresti dar preotul cerea 600 lei pentru botez, 200 lei pentru fiecare preot de la slujba (3 la numar), 150 lei pentru dascal si 100 lei pentru cantaret! Plus ca biserica inca nu era gata si era plina de moloz dar ceremonia religioasa se tinea undeva la subsolul cladirii!


Tata a facut ochii mari si a mormait ceva despre sfinti si organigrama raiului dar eu nu stiu ca eram tare mica atunci!

big eyes Pictures, Images and Photos
Tata cand a aflat ca botezul il costa 1450 lei fara nicio chitanta.

Si uite asa am ajuns la o biserica dintr-o statiune unde a costat totul 60 lei cu chitanta si preotul nu a vrut sa primeasca niciun leu un plus ca a spus ca: "asa ceva nu se face" . Faza ciudata e ca si el tot ortodox era!



Si niste poze!


Biserica



Botezul propriu zis



Verisoara mea cea mai buna



Omi şi naşa



Naşii mei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu