miercuri, 22 iunie 2011

Baby Orajel Twin Pack gratis!

Ofer gratis 2 cutii de de Baby Orajel Twin Pack ce expiră în luna august 2011!

Livrarea se va face doar la statia de metrou 1 Decembrie (Piaţa Trapezului)!
Daca sunteti din provincie platiti txele de curierat (FanCourier)

Daca doriti acest produs trebuie sa imi demonstrati ca aveti un copil cu vasrta maxima 16-18 luni. (doresc sa il ofer cuiva care chiar are nevoie de el)

Primul sosit, primul servit!

Lasati un email sau un comentariu aici!

16 comentarii:

  1. Buna seara
    Mai este valabila oferta?

    Ovidiu
    email: beast.snake@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ori ajungeti dumneavoastra la Piata Trapezului, ori ne trimiteti datele si numarul de telefon sa trimitem prin Fan Courier!

    In schimb dorim o poza recenta cu copilasul dumneavoastra pentru a ne demonstra ca intr-adevar aveti nevoie de produs si nu doriti sa il comercializati !!

    Nu uitati sa ne sunati inainte la numerele afisate pe site!

    RăspundețiȘtergere
  3. Primul Baby Orajel pleaca la Targoviste la doamna
    Lupoiu Andreea

    Mai exista un singur produs, asteptam confirmarea de la domnul Ovidiu beast.snake@ymail.com!

    RăspundețiȘtergere
  4. claudia petrescu23 iunie 2011 la 10:24

    as dori sa stiu daca mai este oferta valabila..am un bebe de 10luni..pot trimite si poza

    RăspundețiȘtergere
  5. claudia petrescu23 iunie 2011 la 10:24

    claudia_petrescu87@yahoo.com este adresa mea

    RăspundețiȘtergere
  6. claudia petrescu23 iunie 2011 la 10:25

    eu stau chiar pe langa piata trapezului la cateva stati..daca nu confirma acel domn

    RăspundețiȘtergere
  7. @claudia petrescu, asteptam o poza recenta cu copilasul dumneavoastra pentru a ne demonstra ca intr-adevar aveti nevoie de produs si nu doriti sa il comercializati !!

    Mai avem un singur produs!

    Asteptam si pe domnul Ovidiu sa ne trimita o poza si nu uitati "primul venit, primul servit".

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna,si eu am o fetita care de cateva zile o chiniuta noaptea de durerile de gingie.Fetita are 1 an si 9 luni,e nascuta in octombrie 2009.Pana acum i-au iesit aproape toti dintisorii mai putin caninii.
    Are gingia de sus inflamata,face diaree,e nervoasa tot timpul,nu mai mananca,noaptea se trezeste plangand de durere si se mai calmeaza.Seara ii pun cate un supozitor cu novocalmim ca sa poata adormi.Am insa o mare rugaminte.Se poate expedia prin posta caci prin curier e mai greu pentru mine din punct de vedere financiar.
    Va multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  9. Am trimis si poza doveditoare la adresa dvs de mail.

    RăspundețiȘtergere
  10. @MarinMagda Felicitari ati primit al doilea produs Baby Orajel Gratis!

    Avem nevoie de datele dumneavoastra sa il trimit cu FanCourierul.
    Daca sunteti din Bucuresti va asteptam la Piata Trapezului!

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc tare mult,deja l-am folosit si da randamente.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Marin Magda. Puteti sa ne trimiteti o poza pe email (babyorajel.ro@gmail.com)cu copilul alaturi de Baby Orajel-ul gratis? Va multumim.

    PS
    Am platit noi transportul ca sa fie bucuria deplina!

    RăspundețiȘtergere
  13. Azi voi pune poza fetitei,intradevar m-ati surprins tare placut cand eu ii intindeam curierului banii iar ei se uita mirat ca n-am de plata.Am ramas foarte placut surprinsa.Si cum atunci plecam cu copii la la biserica impartasit am dat niste banuti la biserica,daca fac bine primesc bine.
    Aseara a fost prima seara din acesta saptamana cand a dormit fara probleme si fata a tipa in somn si a plange de necaz ca nu poate dormi.
    Multumesc din suflet babyorajel

    RăspundețiȘtergere